آخرین اخبار گیم و سرگرمی
اطلاعات سايت

ورود به سايت

نام کاربري:
رمز عبور :
رمز عبور را فراموش کردم ؟

آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 14 نفر
بارديد ديروز : 6 نفر
بازديد هفته : 120 نفر
بازديد ماه : 274 نفر
بازديد سال : 935 نفر
بازديد کلي : 3,208 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب
رزتمپ

نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl تماشای سریال چرنوبیل رادرست پس از اتمام تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت آغاز کردم. هردو محصول یک شبکه و هردو پرسروصدا و پرحاشیه در فضای مجازی. تماشای هردو محصول به شکل پشت سرهم باردیگر برای من یادآور این نکته بود که لذت بردن یا نبردن از یک محصول سینمایی/ تلویزیونی لزوما ارتباطی با فضای شکل گرفته پیرامون آن ندارد. به واقع تا دلتان بخواهد از فصل پایانی بازی تاج و تخت بد شنیده بودم و بلعکس بی نهایت نقد و نظر مثبت از چرنوبیل مشاهده کرده بودم. اما همانطور که تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت برایم آزاردهنده نبود تماشا چرنوبیل نیز آن شور و هیجانی که قبل از دیدنش متصور بودم را در من ایجاد نکرد!! نقد فیلم و سریال    

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

[ یکشنبه 26 تیر 1401 ] [ 23:26 ] [ mammad007 ]
نظرات
کد امنیتی رفرش
آرشيو مطالب