آخرین اخبار گیم و سرگرمی
اطلاعات سايت

ورود به سايت

نام کاربري:
رمز عبور :
رمز عبور را فراموش کردم ؟

آمار مطالب
کل مطالب : 44
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 18 نفر
بارديد ديروز : 6 نفر
بازديد هفته : 124 نفر
بازديد ماه : 278 نفر
بازديد سال : 939 نفر
بازديد کلي : 3,212 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب محبوب
رزتمپ

شخصیت‌پردازی و بازیگری: فیلم‌نامه به‌دلیل ریتم آرامی که دارد توانسته به‌ بهترین شکل به کاراکتر ها بپردازد. ویو ( با بازی گبی هافمن) زنی ست که نهایت تلاش خود را برای مدیریت وضعیت پیچیده خانواده‌اش می‌کند اما خیلی هم موفق نیست. جسی ( با بازی وودی نورمن ) کودکی که مادرش نتوانسته با او به‌خوبی برخورد کند و نیز دلتنگ پدرش است. و درنهایت جانی (با بازی واکین فینیکس) خبرنگار تنهایی که با کودکان مصاحبه میکند و قرار است خیلی اتفاقی برای مدتی فرزند داشتن را تجربه کند.
همه‌ی شخصیت ها بسیار عمیق و ملموس هستند و بازی ها مخصوصا واکین فینیکس عالی و بی‌نقص انجام شده‌اند. مصاحبه‌ها هم جنبه‌ مستندگونه به فیلم داده‌اند و در واقعی‌تر جلوه دادن آن بسیار موثر عمل کردند.

نقد فیلم Sweeney Todd
بیشتر بخوانید
نقد فیلم C'mon C'mon 2021

فیلم میگوید که تربیت و نگهداری از یک کودک چقدر دشوار و درعین حال شیرین است. در مصاحبه‌ها میبینیم که کودکان به آینده امیدوار هستند و این شاید نوعی درخواست از بزرگسال هاست.
این فیلم به دلیل جو کودکانه‌ای که دارد بسیار ساده است و وارد مسائل سنگین فلسفی نمی‌شود. فقط می‌گوید : “احساساتت را ابراز کن و به احساسات دیگران اهمیت بده “

دیدن C’mon C’mon قطعا تجربه‌ای دلنشین برایتان خواهد بود و منجر به لبخند زدنتان میشود ؛ اما اگر دنبال فیلمی هیجان انگیز با معماهای پیچیده و سکانس های اکشن هستید ، C’mon C’mon آن فیلم نیست

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

[ دوشنبه 07 شهریور 1401 ] [ 1:43 ] [ mammad007 ]
نظرات
کد امنیتی رفرش
آرشيو مطالب